Miten vaikutat tiloilla?

Muutoksen-vauhdittaminen-tiukka

Muutosviestinnän konkretisointi

Missio, visio, strategia ja arvot työstettynä, mutta miten tästä jatketaan? Jalkauttaminen on suurimmalle osalle yrityksiä haaste. Onnistunut strategiatyö luo tunnetarkoitusta, synnyttää muistijäljen ja herättää strategian eloon innostavalla tavalla. Konkretisoinnin ja visualisoinnin avulla strategia tuodaan yrityksen arkeen ja henkilökunnan nähtäville päivittäin ja näin varmistetaan että se on läsnä arjessa.

Kenelle? 

  • Yrityksille, jotka ovat määrittäneet suunnan ja strategian, mutta ovat jalkautustyön alussa.
  • Yrityksille, joilla on vaikeuksia muistaa edes omaa strategiaansa.
  • Yrityksille, jotka haluavat sitouttaa henkilöstönsä oman brändin lähettiläiksi

Miksi?

  • Strategiatyössä kompuroidaan useimmin juuri jalkautuksessa, jolloin strategia jää elämään vain johdon kuivakoille kalvoille. Työntekijät eivät voi sisäistää ja ymmärtää asioita joita eivät edes muista.

Esimerkkejä konkretisoinnista


Yrityskulttuurin-visualisointi-tiukka

Yrityskulttuurin visualisointi

Yrityskulttuurin rakentaminen on pitkäjänteistä työtä, joka tulisi olla johdon agendalla päivittäin. Visualisointi antaa apuja käytännön yrityskulttuurityöhön. Se energisoi ja luo tunnetarkoitusta. Kun yrityksen tarina tehdään näkyväksi, se viestii kulttuuriasi niin henkilöstölle kuin asiakkaillekin. Visualisointi vahvistaa elämyksellisyyttä.

Kenelle? 

  • Yrityksille, jotka haluavat rakentaa ja vahvistaa yrityskultturiaan
  • Yrityksille, jotka haluavat houkutella talentteja ja rakentaa työnantajamielikuvaa

Miksi?

  • Onnistunut yrityskulttuurin rakentaminen edellyttää myös konkreettisia toimenpiteitä ja artefakteja työyhteisön vahvistamiseksi. 

Esimerkkejä visualisoinnista


Tunnelmaa-tiloihin-tiukka

Tunnelmaa tiloihin

Räätälöimme asiakkaillemme heidän näköisiä tiloja ja tapahtumia. Ratkaisuillamme saat helposti päivitettäviä yrityksen tarpeen ja ilmeen mukaan suunniteltuja uniikkeja pintoja ja kalusteita tiloihin ja tapahtumiin.

Toimitilat ovat loistava tapa kertoa yrityksen ainutlaatuista tarinaa, vahvistaa yrityskulttuuria, luoda tunnetiloja ja jättää muistijälkiä. Toimitilabrändäys hyödyntää kustannustehokkaasti toimitilat lattiasta kattoon ja varmistaa että työtilat myös elävät yrityksen mukana.

Tapahtumissa erotut muista persoonallisilla, uniikeilla ja aina asiakkaan ilmeen ja tarinan mukaan suunnitelluilla tuotteilla. Ja kun tapahtuma on ohi, hyödynnät samat tuotteet toimistolla, jolloin tarvetta varastoinnille ei ole.

Kenelle? 

  • Yrityksille, jotka haluavat uutta ilmettä ja elämyksellisyyttä toimistolle,
    mutta eivät halua pitkiä projekteja tai kalliita remontteja. 
  • Yrityksille, jotka haluavat toimitilat,
    joista näkee jo ensisilmäykseltä mihin yritykseen on tullut.
  • Yrityksille, jotka haluavat erottautua messuilla ja tapahtumissa

Miksi?

  • Toimitilat ovat kallis kuluerä, joten niihin kannattaa panostaa
    yhtä paljon kuin yrityksen muuhunkin ilmeeseen.
  • Tilat ovat täynnä hyviä pintoja,
    joilla voit puhutella sekä henkilöstöä että asiakkaita.
  • Tapahtumat ovat tärkeässä roolissa yrityksille, mutta aiheuttavat usein
    päänvaivaa sekä toteutuksen että säilytyksen kannalta.
    Monikäyttöratkaisuilla saadaan näkyvyyttä ja kustannustehokkuutta.

Esimerkkejä tunnelman luomisesta tiloihin